torsdag den 2. juli 2020

Jeg ved godt at det stort set er UMULIGT

At få borgere i socialt udsatte positioner i tale og at få dem engageret i bevægelser der arbejder for at sikre netop deres retssikkerhed - det har jeg erfaringer med fra 3 kommunalvalg.



Det er sådan set den ultimative politiske udfordring i Danmark Fællesskabet er i gang med og det havde da været meget nemmere som politikere at henvende sig til middelklassesegmentet - som stort alle andre politiske partier gør det - men Fælleskabet oplever at der jo netop er rigeligt med politiske partier der henvender sig til middelklassen - den kulturelle elite og overklassen.

Det er nok sidste gang jeg arbejder for borgere i socialt udsatte positioner politisk og jeg kan så sige:
Jeg forsøgte virkelig...men de støttede mig ikke..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar