torsdag den 2. juli 2020

KOMMENDE MEDLEMMER FÅR ADGANG TIL

Meget af det materiale jeg ligger inde med og selv har udarbejdet, og det kan bruges i sagens tjeneste men ikke til egen privat brug udenfor fællesskabets regi.
Der er over 1100 indlæg på min socialrådgiverblog som der nu er spærret for offentlig adgang til & meget mere på lager...

Det er helt klart at ikke-medlemmer ikke får adgang til mine materialer - jeg servicerer ikke politiske modstandere og konkurrenter...Og den går ikke at indmelde sig kun for at snuse og stjæle - der gælder ophavsret for egen-udarbejdet materialer...

JEG KLÆDER MEDLEMMERNE PÅ SÅ DE STÅR STÆRKT

Overfor andre politikere fra politiske partier, KL, ankestyrelsen STAR o.l. og alle er velkomne til at byde ind med det de vil og kan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar